Social media marketing

Vergroot de impact van jouw merk met social media

“We moeten met social media aan de slag maar we weten niet hoe.” Klinkt dat bekend in de oren? Veel bedrijven willen aan de slag met social media maar weten niet voor welke aanpak ze moeten kiezen. De inzet van social media vraagt tijd en aandacht, maar kan ook mooie resultaten opleveren. Door effectieve inzet van social media zoals LinkedIn en Facebook geef je bijvoorbeeld een boost aan je naamsbekendheid en het verkeer naar de website. Bovendien kun je je organisatie hiermee als kennisleider in de markt profileren. Tijd dus om aan ermee aan de slag te gaan! Ik help je graag.  

IK ONDERSTEUN JE GRAAG BIJ

Ontwikkelen social media strategie
Inzicht in de beste manier om uw social media doelstellingen te behalen.

Beheer social media kanalen
Besteed het beheer van uw social media uit en word volledig ontzorgd.

Adverteren op social media 
Vergroot je bereik en conversie met betaald adverteren op social media. 

Welke social media kanalen zet je in?

Dat de inzet van social media vele voordelen biedt, betekent niet dat alle social media kanalen voor jouw doelgroep werken. Het is belangrijk om daar aanwezig te zijn waar jouw doelgroep ook te vinden is. Zo vindt je op SnapChat een vrij jonge doelgroep, terwijl die gemiddelde leeftijd bij Facebook al hoger ligt. Ook de ‘tone-of-voice’ die je hanteert, verschilt per kanaal: zo kun je op Facebook een wat informeler taalgebruik hanteren dan op LinkedIn. Uiteraard moet het wel altijd passen bij je onderneming en waar je voor staat.

Social media

BLOGS

Data-driven marketing bij ING: relevantie verkoopt zichzelf

Data-driven marketing bij ING: relevantie verkoopt zichzelf

Data-driven marketing of databasemarketing is de nieuwste rage binnen marketing. Termen als ‘big data’ en ‘smart data’ zijn echter voor veel marketeers nog ongrijpbaar, laat staan dat ze onderdeel zijn van de marketingstrategie. PIM (Platform Innovatie Marketing) vond het daarom tijd om een bijeenkomst te wijden aan dit onderwerp. Het werd een avond vol inspirerende […]

De 5 grootste redenen voor marketing automation in B2B

De 5 grootste redenen voor marketing automation in B2B

Volgens onderzoek van Forrester Research eisen CEO’s in 2015 een gedetailleerd ROI-rapport dat laat zien hoe marketing bijdraagt aan omzetgeneratie of andere doelen van de business. De meest toepasselijke manier hiervoor is het invoeren van een marketing automation-systeem. Deze relatief nieuwe technologie helpt bij het meten van de effectiviteit van marketing en het […]

Merken opgelet: negatieve tweets zijn schadelijk

Merken opgelet: negatieve tweets zijn schadelijk

Steeds meer organisaties zetten webcare-teams in om de klagende online consument te helpen en zo de (online) reputatie van het merk te beschermen. Vooral via Twitter heeft deze negatieve word-of-mouth enorme invloed. Door een kort berichtje kunnen ontevreden consumenten hun hart via Twitter wel heel eenvoudig luchten. In een mum van tijd gaat een online klacht de hele wereld over […]

Marije heeft voor Hubbers BV een keurig verzorgd en zeer bruikbare social media strategie geschreven. Door het zeer begrijpelijke taalgebruik in het document en de presentatie voor het hele bedrijf, kunnen we er enthousiast mee aan de slag.

– Anja Maalderink, Interieurarchitect bij Hubbers BV

Diensten

Marketingstrategie
Inbound marketing
Contentmarketing
Outbound marketing

Aanpak

Website-optimalisatie
Social media marketing
Zoekmachine-adverteren (SEA)
Buyer persona's

Contact

c-centric
marije@c-centric.nl
+31 (0)6 36 48 43 77
KvK: 68042264