Contentmarketing

Nieuwe klanten door waardevolle content

Veel mensen denken dat contentmarketing hetzelfde is als inbound marketing, maar niets is minder waar. Contentmarketing is onderdeel van inbound marketing; zonder waardevolle content is succesvolle inbound marketing onmogelijk. Door content als blogs, websiteteksten en whitepapers te creëren die echt relevant is voor je doelgroep, trek je nieuwe leads aan en begeleidt je hen door het koopproces naar betalende klant. Bovendien profileer je je organisatie hiermee als kennisleider in de markt.

WAAR WENS JE STEUN BIJ?

Marije heeft veel kennis over contentmarketing en het ontwikkelen van buyer persona’s, wat ons waardevolle inzichten opleverde en van toegevoegde waarde was.

– Jeroen Donkers, Marketing & Customer Success Manager bij Graydon

EEN KEER SPARREN?

Wil je eens van gedachten wisselen over de inzet van contentmarketing in jouw onderneming? Ik vertel er graag meer over.

BLOGS

Data-driven marketing bij ING: relevantie verkoopt zichzelf

Data-driven marketing bij ING: relevantie verkoopt zichzelf

Data-driven marketing of databasemarketing is de nieuwste rage binnen marketing. Termen als ‘big data’ en ‘smart data’ zijn echter voor veel marketeers nog ongrijpbaar, laat staan dat ze onderdeel zijn van de marketingstrategie. PIM (Platform Innovatie Marketing) vond het daarom tijd om een bijeenkomst te wijden aan dit onderwerp. Het werd een avond vol inspirerende […]

De 5 grootste redenen voor marketing automation in B2B

De 5 grootste redenen voor marketing automation in B2B

Volgens onderzoek van Forrester Research eisen CEO’s in 2015 een gedetailleerd ROI-rapport dat laat zien hoe marketing bijdraagt aan omzetgeneratie of andere doelen van de business. De meest toepasselijke manier hiervoor is het invoeren van een marketing automation-systeem. Deze relatief nieuwe technologie helpt bij het meten van de effectiviteit van marketing en het […]

Merken opgelet: negatieve tweets zijn schadelijk

Merken opgelet: negatieve tweets zijn schadelijk

Steeds meer organisaties zetten webcare-teams in om de klagende online consument te helpen en zo de (online) reputatie van het merk te beschermen. Vooral via Twitter heeft deze negatieve word-of-mouth enorme invloed. Door een kort berichtje kunnen ontevreden consumenten hun hart via Twitter wel heel eenvoudig luchten. In een mum van tijd gaat een online klacht de hele wereld over […]

Diensten

Marketingstrategie
Inbound marketing
Contentmarketing
Outbound marketing

Aanpak

Website-optimalisatie
Social media marketing
Zoekmachine-adverteren (SEA)
Buyer persona's

Contact

c-centric
marije@c-centric.nl
+31 (0)6 36 48 43 77
KvK: 68042264