Contentcreatie en contentpromotie

Ontwikkel relevante content die door je doelgroep gevonden wordt

Om op te vallen bij je doelgroep in een competatieve markt, is het essentieel om relevante content te ontwikkelen: content die waardevol is voor je doelgroep en hen helpt bij vraagstukken. Je kunt content in vele vormen creëren, denk aan blogs, white papers, infographics, productbrochures, klantcases en websitepagina’s. Zorg dat je precies datgene maakt waar je doelgroep naar op zoek is.

VAN KORTE TEKST TOT UITGEBREID WHITEPAPER

Of je nu een tekst voor bijvoorbeeld een flyer wilt laten controleren, van begin wilt laten schrijven of een compleet whitepaper wilt maken, ik help je graag. Ik heb ruime ervaring met het redigeren van teksten en creëren van uiteenlopende typen content. Wil je je doelgroep alleen informeren of ook stimuleren tot actie? Met de juiste pakkende tekst zorgen we ervoor dat je je doel bereikt.

Contentpromotie

Meer weten?

Wens je ondersteuning bij het creëren van content of de promotie ervan? Laat het mij dan weten en we kijken samen naar de mogelijkheden.

Social media

ZORG DAT DE CONTENT DOOR JE DOELGROEP BEKEKEN WORDT

Wanneer je tijd en budget steekt in het creëren van waardevolle content, wil je ook dat deze content door je doelgroep gelezen of bekeken wordt. Het belang van contentpromotie, via betaalde en onbetaalde acties, moet daarom niet onderschat worden. Door hiervoor de kanalen in te zetten waarop je doelgroep actief is, vergroot je de kans dat zij jouw content vinden, met jouw organisatie in contact komen en als kennisleider in de markt zien.

BLOGS

Data-driven marketing bij ING: relevantie verkoopt zichzelf

Data-driven marketing bij ING: relevantie verkoopt zichzelf

Data-driven marketing of databasemarketing is de nieuwste rage binnen marketing. Termen als ‘big data’ en ‘smart data’ zijn echter voor veel marketeers nog ongrijpbaar, laat staan dat ze onderdeel zijn van de marketingstrategie. PIM (Platform Innovatie Marketing) vond het daarom tijd om een bijeenkomst te wijden aan dit onderwerp. Het werd een avond vol inspirerende […]

De 5 grootste redenen voor marketing automation in B2B

De 5 grootste redenen voor marketing automation in B2B

Volgens onderzoek van Forrester Research eisen CEO’s in 2015 een gedetailleerd ROI-rapport dat laat zien hoe marketing bijdraagt aan omzetgeneratie of andere doelen van de business. De meest toepasselijke manier hiervoor is het invoeren van een marketing automation-systeem. Deze relatief nieuwe technologie helpt bij het meten van de effectiviteit van marketing en het […]

Merken opgelet: negatieve tweets zijn schadelijk

Merken opgelet: negatieve tweets zijn schadelijk

Steeds meer organisaties zetten webcare-teams in om de klagende online consument te helpen en zo de (online) reputatie van het merk te beschermen. Vooral via Twitter heeft deze negatieve word-of-mouth enorme invloed. Door een kort berichtje kunnen ontevreden consumenten hun hart via Twitter wel heel eenvoudig luchten. In een mum van tijd gaat een online klacht de hele wereld over […]

Marije transformeert traditionele marketingcampagnes naar relevante, doelgroepspecifieke en contentgedreven campagnes.

– Jeroen Donkers, Marketing & Customer Success Manager bij Graydon

Diensten

Marketingstrategie
Inbound marketing
Contentmarketing
Outbound marketing

Aanpak

Website-optimalisatie
Social media marketing
Zoekmachine-adverteren (SEA)
Buyer persona's

Contact

c-centric
marije@c-centric.nl
+31 (0)6 36 48 43 77
KvK: 68042264